Ewidencja i rejestry
- Szczegóły
- Kategoria: Artykuł
- Poprawiono: 16 maj 2016
- Opublikowano: 16 maj 2016
- Jerzy Chojnacki
- Odsłony: 2200
Rejestry, ewidencje, archiwa
1. Rejestr akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce. W instrukcji omówione są m.in. zasady obiegu akt, załatwiania spraw i prowadzenia składnicy akt.
2. Wszystkie akta przechowywane w komórce organizacyjnej po ich załatwieniu przekazuje się do składnicy akt.
3. W jednostce prowadzone są:
Rejestry, ewidencje:
• rejestr zarządzeń dyrektora szkoły,
• rejestr wydanych zaświadczeń,
• rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
• rejestr wydanych świadectw ukończenia technikum,
• rejestr wydanych świadectw ukończenia zasadniczej szkoły zawodowej,
• rejestr wydanych świadectw dojrzałości,
• rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów,
• rejestr wniosków nauczycieli o podjęcie postępowań o nadanie stopnia awansu zawodowego,
• rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego,
• rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
• rejestr pieczęci,
• rejestr delegacji służbowych,
• rejestr skarg i wniosków,
• ewidencja druków ścisłego zarachowania – szkolny rejestr rozrachunku świadectw,
• ewidencja druków ścisłego zarachowania,
• ewidencja rozliczenia godzin nadliczbowych nauczycieli,
• ewidencja wydanych legitymacji służbowych
Data wytworzenia dokumentu: 2016-05-07
Dokument wytworzony przez: Jerzy Chojnacki
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jerzy Chojnacki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 maja 2016 13:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jerzy Chojnacki